luni, 1 decembrie 2008

Desteptii de langa noi...

mi-am dat seama, nu de mult din pacate, ca sunt inconjurat de oamnei "destepti"... ok poate ca nu sunt chiar asa destepti precum le place sa creada... dar am observat ca sunt multi oameni care simt nevoia sa dovedeasca celor din jur ca sunt destepti... indiferent despre ce vorbesti, ce faci daca te vad vin la tine si incearca sa-ti spuna cum se face, ca nu e bine cum faci tu, desi te cunosc tu ii cunosti si stii ca nu are habar despre ce vorbeste (oare de asta simt nevoia sa... fie "destepti")... incerc sa-mi dau seama de ce fac acest lucru... poate imi da cineva un raspuns... oricum intre timp mi-am dat seama cum sa scap de cei "destepti" ii intreb simplu de ce si de unde au acea parere, idee lucru care-i incurca si prefera sa plece...

Niciun comentariu: